Infografic – Psihologia culorilor in design-ul unui logo

Astazi vreau sa impartasesc cu voi nu un infografic, ci trei, despre acelasi subiect.

Logo-ul este un element foarte important al unei companii, deoarece este elementul vizual cu care aceasta se diferentiaza fata de competitorii ei. Chiar si al meu copil recunoaste unele lucruri dupa logo.

Insa alegerea unui logo este un proces foarte greu, deoarece decizi simbolul care va defini compania ta. Desi, am putea crede ca naratiunea si mesajul din spatele unui logo sunt cele mai importante in design-ul acestuia, statisticiele au aratat cum influenta culorilor conteaza cel mai mult in opiniile clientilor cu privire la logo.

Conform cercetarilor realizate de compania de marketing WebPageFX in domeniul web design-ului, decizia despre un produs este luata la nivel subconstient de catre o persoana in mai putin de 90 de secunde. De cele mai multe ori, aceasta decizie se realizeaza pe baza culorii.

Descopera infograficele de mai jos pentru a afla mai multe lucruri despre semnificatia culorilor si folosirea lor in logo-urile celor mai cunoscute brand-uri.

Comentarii si sugestii

Te invit sa folosesti zona de comentarii pentru a ne impartasi care dintre cele trei infografice este preferatul tau.

colorpsychology-700x3151
Sursa: OnlineLogoMaker

 

Color Psychology in Logo Design

From Visually.

3028378-inline-i-1-what-your-logos-color-may-say-about-your-company-infographic
Sursa: fastcompany.com

 

Print Friendly, PDF & Email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *